Întrebări frecvente
Există posibilitatea să pot vedea produsele într-un magazin fizic?
Mezoni activează doar ca magazin online, însă încercăm pe cât posibil să vă oferim informații cât mai detaliate cu privire la produsele noastre, pentru ca dumneavoastră să le puteți alege pe cele care vi se potrivesc cel mai bine.
Care este procedura de vânzare?
Săptămâna de săptămâna selectăm cu grijă cele mai bune produse din toate colțurile Europei, pe care vi le prezentăm în cadrul unei oferte pe o perioadă limitată de timp. După expirarea termenului dat, produsele nu mai sunt disponibile pentru achiziție. De aceea, este indicat să cumpărați produsul preferat în momentul în care este vizibil pe Site. Nu există nici o garanție că vom mai avea același produs din nou însă facem tot posibilul să readucem pe Site produsele îndrăgite de clienții noștri.
Cum pot căuta produsele pe Site?
Fiecare produs este prezentat în cadrul unei oferte și poate fi căutat și în bară de căutare de pe site sau în submeniul aferent categoriei din care face parte.
Cum și când se livrează produsele?
Stocul nostru se schimbă zi de zi și de aceea veți putea vedea perioada de livrare estimată la nivelul fiecărui produs. Avem produse aflate deja în stocul nostru pentru care perioada de livrare este doar de câteva zile însă pentru cele care trebuie recumparate din Europa și ulterior trimise dumneavoastră, livrarea va dura mai mult. Pentru transportul comenzilor lucrăm doar cu firme de curierat rapid care ne garantează că coletul dumneavoastră se va trimite în condiții de maximă siguranță, în cel mai scurt timp.
In cazul comenzilor cu produse avand date de livrare diferite, acestea se vor livra separat, in functie de disponibilitatea acestora, neexistand posibilitatea cumularii comenzii intr-o singura livrare.
Cât costă livrarea?
Taxa de transport este de 22 lei/livrare, cu exceptia produselor supradimensionate din urmatoarele categorii, pentru care se aplica o taxa de transport de 99 lei:
- Canapele
- Mobilier Living
- Mobilier Dormitor
- Mobilier Gradina
Taxa ramburs este de 9.99 lei.
Pentru produsele de dimensiuni mici sau medii exista posibilitatea livrarii in locker, costul fiind de 11.99 lei.
Cum returnez un produs?
Este în regulă să vă răzgândiți. Dacă produsul comandat nu este tocmai pe placul dumneavoastră, aveți la dispoziție 30 zile calendaristice pentru a-l returna, din momentul în care ați primit coletul. Tot ce trebuie să faceți este să completați Formularul de Retur (îl găsiți și în Contul de client și Termeni și Condiții). si să trimiteți înapoi produsul, nedeteriorat.
Cum se aplica reducerea de 5%?
Reducerea se aplica doar la prima comanda.
Pentru a beneficia de acest voucher, trebuie sa va abonati la newsletterul Mezoni si sa confirmati adresa de mail. Atentie: adresa cu care v-ati abonat la newsletter trebuie sa fie aceeasi cu cea pe care ati inregistrat-o in cont.
Pe pagina coșului de cumpărături veți introduce codul voucher primit pe email. După aplicare, reducerea acordată va fi vizibilă pe sumarul comenzii.