Taxă de livrare 11,99 Lei, la produsele ridicate personal din lockerVerifică stare comandă Contactează-ne 031 333 0332  

Meniu

Termeni și condiții

1. DEFINIȚII ȘI TERMENI

Mezoni – este denumirea comerciala a S.C. Super Ball S.R.L., persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Ortisoara, nr. 282B, jud. Timis, cod postal 307305, avand numar de ordine in Registrul Comertului J35/3570/2004, cod unic de inregistrare fiscala RO16992274, cu domeniul de activitate principal cod CAEN 1395 - Fabricarea de textile nețesute și articole din acestea, cu excepția confecțiilor de îmbrăcăminte, activitate secundara cod CAEN 4791 - Comerț cu amănuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin Internet.

Vanzator – Mezoni prin Site-ul www.mezoni.ro.

Cumparator – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.

Client – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Mezoni (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre Mezoni si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui Cont.

Utilizator – orice persoana fizica care are varsta peste 18 ani sau persoana juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.

Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate.

Favorite – sectiune din Cont care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa isi creeze Liste cu Bunuri si Servicii pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii folosindu-se de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor si Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.

Lista – sectiunea din Favorite in care Cumparatorul/Utilizatorul poate adauga Bunuri sau Servicii pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii si pe care, ulterior, le poate sterge sau le poate adauga in cosul de cumparaturi („Cosul meu”).

Cosul meu – sectiune din Cont care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa adauge Bunuri sau Servicii pe care doreste sa le achizitionezela momentul adaugarii sau la un moment ulterior; in cazul in care Bunurile sau Serviciile nu sunt achizitionate la momentul adaugarii prin efectuarea Comenzii, Cumparatorul/Utilizatorul va beneficia de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor si Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.

Site – magazinul online gazduit la adresa web mezoni.ro si subdomeniile acestuia.

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.

Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

Continut – reprezinta:

  • toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
  • continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
  • informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
  • informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
  • date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Document – prezentele Termene si Conditii.

Comunicari Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.)  continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la Bunuri si Servicii adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea “Cont/Favorite” precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre Mezoni, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

Taxa de timbru verde – valoarea exprimata in lei, platita de catre Vanzator catre societatea autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare/reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut de legislatia in vigoare.

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

2. DOCUMENTE CONTRACTUALE

2.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

2.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

2.3. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

2.4. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis pentru unele dintre Bunurile achizitionate. Certificatul de garantie poate fi emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia.

3. POLITICA DE VANZARE ONLINE

3.1. Accesul in vederea vizualizarii Continutului si efectuarii unei Comenzii le este permis doar Utilizatorilor/Cumparatorilor care au un cont activ pe Site.

Pentru motive justificate Mezoni isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Utilizatorului/Cumparatorului in vederea vizualizarii Continutului, efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Utilizatorului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Mezoni. In oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii pe adresa contact@mezoni.ro, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

3.2. Fiecare Membru poate avea un singur Cont. Este interzisa partajarea unui Cont intre mai multi Membri/Clienti.

3.3. Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenele si Conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.

3.4. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a actualiza si modifica periodic Termenele si Conditiile Site-ului pentru a reflecta orice modificari ale modului si conditiilor de functionare a Site-ului sau orice modificari ale cerintelor legale. Documentul este opozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la momentul afisarii in Site.  In cazul oricarei astfel de modificari, vom afisa pe Site versiunea modificata a Documentului, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestui Document.

3.5. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “Contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

3.6. Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.

3.7. Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.

3.8. In conditiile prevazute de lege, pretul Bunurilor electronice afisat pe Site, include Taxa de timbru verde.

3.9. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.

3.10. Pretul taiat reprezinta Pretul Recomandat de furnizor si este o informatie de la furnizor catre comerciant privind vanzarea in magazine, centre comerciale sau orice alte spatii comerciale online sau cu prezenta fizica. Acest Pret Recomandat nu este pret de referinta in vanzarea produselor de catre Vanzator si Vanzatorul nu ofera spre vanzare Bunuri si/sau Servicii cu acest pret. Aceasta recomandare are caracter pur informativ si nu are valoare juridica, nefiind obligatorie de aplicat, nefiind asimilata si nefiind inclusa in vanzarile cu pret redus, astfel cum acestea sunt definite de OG 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata.

3.11. Vanzatorul poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

3.12. Clientul poate efectua comenzi de Bunuri si/sau Servicii comercializate la un moment dat, exclusiv pe site, ofertele fiind limitate in timp (dupa perioada indicata nu se mai pot plasa comenzi si articolele nu mai sunt vizibile pe www.mezoni.ro). Pretul afisat pe site la momentul comenzii nu se va modifica, fiind ferm. Pentru o oferta de Bunuri si/sau Servicii care a expirat nu mai pot fi plasate comenzi. Vanzatorul poate modifica oricand preturi, oferte, cantitati conform criteriilor interne (locatia geografica, disponibilitate stoc etc) cu respectarea comenzilor/contractelor deja plasate. Vanzatorul nu poate fi obligat sa pastreze un anume pret decat pentru comenzile plasate; potentialii clienti care vizualizeaza ofertele dar nu plaseaza comenzi nu pot solicita un pret/oferta diferit de cel afisat pe site-ul www.mezoni.ro.

3.13. Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau Serviciilor, caracteristici si greutate disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / link-uri catre alte siteuri etc) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind cu titlu de prezentare. Vanzatorul poate retrage o oferta de Bunuri si/sau Servicii sau o poate modifica in orice moment pana la plasarea comenzii, fara a datora daune sau alte penalitati catre nici un potential client.

3.14. In imaginile Bunurilor si/sau Serviciilor, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii, etc) care pot sa nu fie incluse in costurile Bunurilor si/sau Serviciilor respective si implicit nu vor fi livrate la achizitia Bunurilor si/sau Serviciilor. In acest caz, se precizeaza expres in descrierea produselor ce bun este de vanzare.

4. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA

4.1. Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a Mezoni, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

4.2. Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de Mezoni, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Mezoni asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al Mezoni.

4.3. Orice Continut la care Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre Mezoni si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea Mezoni cu referire la acel Continut.

4.4. Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul poate copia, transfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului.

4.5. In cazul in care Mezoni confera Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea Mezoni pentru respectivul Client/Cumparator/Utilizator sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.

4.6. Niciun Continut transmis catre Client, Utilizator sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Mezoni si/sau al angajatului/prepusului Mezoni care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.

4.7. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

4.8. Eventualele incalcari ale drepturilor de autor sesizate pe site pot fi raportate pe adresa de email contact@mezoni.ro

5. COMANDA

5.1. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este rezervat pentru 20 de minute si este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. In cazul nefinalizarii Comenzii in termenul de 20 de minute, rezervarea Bunului si/sau Serviciului se anuleaza, urmand ca acesta sa redevina disponibil pentru ceilalti Clienti/Cumparatori.

5.2. Prin finalizarea Comenzii, Clientul/Cumparatorul consimte ca:

5.2.1. toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

5.2.2. a luat la cunostinta si este de acord cu prevederile Documentului.

5.2.3. Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil/ agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

5.3. Comenzile se pot efectua doar prin intermediul Site-ului si Clientul/Cumparatorul nu poate efectua o Comanda sau solicita modificarea acesteia telefonic.

5.4. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda iar Clientul/Cumparatorul nu poate solicita daune sau interese cauzate de acest fapt. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii dintr-o comanda achitata in avans prin transfer bancar sau prin plata cu cardul, Vanzatorul va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitie cand s-a efectuat Comanda si va returna suma achitata in termen de 7 (sapte) zile lucratoare de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului sau il va recompensa pe Client/Cumparator prin oferirea unui voucher in valoarea sumei achitate. Conditiile de acordare ale voucherelor sunt detaliate in cadrul articolelor 8.14. si 8.15.

5.5. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Client/Cumparator, fara notificarea in prealabil a Clientului/Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

5.5.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;

5.5.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Mezoni, in cazul platii online;

5.5.3. datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

5.5.4. neprimirea confirmarii de plata in termen de 48 de ore de la plasarea Comenzii, in cazul Comenzilor cu plata prin transfer bancar;

5.5.5. Clientul/Cumparatorul a plasat si refuzat mai mult de 2 comenzi cu plata la livrare;

5.5.6. Clientul/Cumparatorul a plasat si anulat mai mult de 2 comenzi;

5.5.7. Clientul/Cumparatorul a plasat comenzi si a solicitat ulterior modificarea acestora, renuntand la mai mult de 10 Bunuri si/sau Servicii din numarul Bunurilor si/sau Serviciilor cumparate pe parcursul unei luni;

5.5.8. Clientul/Cumparatorul a folosit un limbaj tendentios, a incalcat dreptul de proprietate intelectuala sau existenta Contului acestuia ar putea prejudicia in orice fel Vanzatorul.

5.6. O comanda plasata poate fi modificata numai in urmatoarele situatii si doar cand Clientul/Cumparatorul solicita expres acest lucru, in scris, prin trimiterea unui e-mail pe contact@mezoni.ro in care mentioneaza solicitarea sa si numarul comenzii:

5.6.1. Clientul/Cumparatorul renunta la un produs si notifica Vanzatorul prin e-mail la contact@mezoni.ro inainte de expedierea comenzii;

5.6.2. Cresterea cantitatii dintr-un produs deja existent intr-o comanda, produs ce se afla intr-o campanie activa la momentul solicitarii suplimentarii comenzii;

5.6.3. Intarzierea livrarii din cauza Vanzatorului cu maxim doua saptamani peste limita maxima de livrare;

5.6.4. Modificarea adresei de livrare;

5.6.5. Modificarea metodei de plata doar daca Clientul/Cumparatorul a optat initial pentru plata ramburs;

5.6.6. Modificarea datelor de facturare. Pentru facturile emise deja nu se pot efectua modificari privind persoana juridica/fizica (inlocuire cu o noua persoana), doar corecturi (ale denumirii/nume, date contact etc).

5.7. Comenzile nu pot fi modificate, in cazul in care Clientul/Cumparatorul opteaza pentru plata online sau prin transfer bancar a contravalorii acestora.

5.8. Comenzile nu pot fi cumulate.

5.9. In cazul in care Clientul/Cumparatorul renunta la o comanda pentru care a efectuat plata in avans prin transfer bancar sau online cu cardul si plata a fost deja autorizata de banca emitenta a cardului Clientului/Cumparatorului, suma transferata va fi rambursata de catre Vanzator in termen de maxim 14 zile lucratoare de la data la care Vanzatorul a intrat in posesia bunului/bunurilor returnate sau il va recompensa pe Client/Cumparator prin oferirea unui Voucher in valoarea sumei achitate. Acest voucher poate fi folosit pentru achizitionarea Bunurilor si/sau Serviciilor de pe Site conform prevederilor art. 8.14. si 8.15.

5.10. In cazul in care Clientul/Cumparatorul isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client/Cumparator inainte de momentul modificarii, luandu-se in considerare pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator.

5.11. O comanda plasata poate fi anulata inainte de expedierea acesteia prin solicitarea Clientului/ Cumparatorului in scris trimitand un e-mail pe contact@mezoni.ro, mentionand clar anularea si numarul comenzii.

5.12.Conform legii, Clientul/Cumparatorul, persoana fizica, are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunte la un Serviciu, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea vreunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare potrivit OUG nr 34/2014, fiind indreptatit sa primeasca intreaga contravaloare a produsului. Produsele returnate trebuie sa fie in acelasi stadiu in care au fost livrate (fara urme de folosinta sau deteriorate). In cazul in care produsul returnat prezinta urme de folosinta/deterioare, iar neconformitatile NU au fost aduse in atentia Vanzatorului, ne rezervam dreptul de a refuza solicitarea de retur, urmand ca bunurile sa fie expediate Clientului/Cumparatorului.  Clientul/Cumparatorul poate returna Bunurile achizitionate si va suporta TAXA de RETUR in valoare de 22 lei. Taxa de retur pentru categoria Canapele este de 129 lei/produs si pentru categoria Saltele deroluite este de 50 de lei/produs. Taxele sunt aplicabile in contextul in care Vanzatorul se ocupa de organizarea transportului retur. Pentru returul produselor care au necesitat asamblare, Clientul/Cumparatorul trebuie sa dezasambleze produsul (în starea în care au fost receptionate) si sa se asigure ca ambaleaza produsele corespunzator pentru transportul pe curier. Returul NU se aplica pentru persoanele juridice.

Mezoni vine in ajutorul Clientilor/Cumparatorilor si extinde acest termen la 30 zile calendaristice. Termenul poate fi extins si se aplica pentru anumite produse care fac obiectul unor promotii semnalizate pe site. Astfel, perioada de returnare sau renuntare a unui Bun/Serviciu expira in termen de 30 zile de la:

  • ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun – in cazul in care Cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat
  • ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun sau a ultimei piese – in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese

Clientul are obligatia sa deschida coletul la livrare si sa intocmeasca proces verbal cu firma de curierat in cazul in care produsele sunt deteriorate. Eventualele reclamatii ulterioare expedierii nu pot fi luate in considerare.

5.13. In cazul in care Clientul/Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea completa online formularul de retur ce se regaseste la adresa mezoni.ro/formular-retur-produse

5.14. Cu exceptia limitarilor art. 8.14 și 8.15, Clientul/Cumparatorul poate returna Bunurile achizitionate si este indreptatit sa i se inlocuiasca Bunurile returnate, in urmatoarele situatii:

5.14.1. Produsele prezinta deteriorari severe care le fac neconforme;

5.14.2. Produsele livrate sunt diferite (specificatii, cantitate, etc) fata de comanda plasata;

5.14.3. Produsele prezinta defecte de fabricatie

5.15. Prin completarea formularului de retur, Clientul/Cumparatorul are posibilitatea de a selecta Bunuri simultan din una sau mai multe comenzi returnabile (cele in termen maxim de 30 zile calendaristice).

5.16. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv.

Pentru comenzile care au beneficiat de extra discounturi acordate de catre Vanzator, acesta va rambursa Clientului strict valoarea achitata dupa acordarea discountului. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data intrarii in posesie a produselor returnate de catre Client. 

Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

5.16.1. pentru Comenzile achitate cu card online: prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;

5.16.2. pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/iTransfer/ Card bancar: prin virament bancar;

5.16.3. pentru Comenzile achitate prin credit de consum: anulare/recalculare contract rate.

5.17. Clientului/Cumparatorului care a notificat Vanzatorul conform art 5.12., ii revine responsabilitatea de a se asigura ca Bunurile la care a facut referire au fost returnate sau inmanate catre Vanzator sau unei persoane autorizate de Vanzator sa receptioneze Bunurile (de obicei firma de curierat rapid indicata in formularul de Retur), fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 30 zile calendaristice de la data la care acesta a comunicat Vanzatorului decizia sa de retragere din contract. Termenul este respectat daca produsele sunt expediate de Client/Cumparator inainte de expirarea perioadei de 30 zile calendaristice si sunt impachetate corespunzator pentru protejarea pe durata transportului. 

5.18. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va considera data cea mai recenta).

5.19. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract urmatoarele:

5.19.1. furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

5.19.2. furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (categoria Lenjerie intima si Sutiene) si care au fost desigilate de Cumparator (categoria Cosmetice; Aromoterapie)

5.19.3. furnizarea de Bunuri care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

5.19.4. furnizarea de Bunuri care sunt vandute ca un kit/set in conditiile in care Clientul/Cumparatorul nu doreste si nu efectueaza returnarea Bunului in intregimea sa;

5.19.5. furnizarea de Bunuri cu pret redus, marcate expres, ale caror defecte au fost mentionate in Specificatii inainte de efectuarea Comenzii. Prin plasarea Comenzii, Clientul a fost de acord cu acestea, prin urmare Vanzatorul nu poate fi facut raspunzator de astfel de defecte si nu va accepta returul Clientului.

5.20. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita returnarea unui obiect de mobilier sau saltea, acesta trebuie sa returneze Bunul in aceeasi stare in care a fost primit si in intregimea sa (incluzand toate partile componente, suruburi, etc.). Orice incalcare a acestor prevederi atrage dupa sine refuzul Returului si imposibilitatea recomensarii Clientului/Cumparatorului. De asemenea, Vanzatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru manipularea, transportul, montajul mobilei sau saltelei si nu accepta returnarea obiectelor de mobilier sau saltelelor ce prezinta defecte ca urmare a actiunii acestor factori.

5.21. In cazul returului, Clientul/Cumparatorul are obligatia de a impacheta corespunzator Bunurile astfel incat acestea sa poata fi protejate si manipulate in conditii de siguranta pana la depozitul Vanzatorului. In caz contrar, firma de curierat specificata in formularul de retur are dreptul de a renunta preluarea coletului si obligatia precum si costul returului va reveni in sarcina Clientului/Consumatorului. Daca Clientul/Cumparatorul trimite produsele impachetate necorespunzator pentru protejare/manipulare prin alta metoda (alt curier, posta romana, predare personala etc) este raspunzator de orice distrugeri, defecte, descompletari constatate la receptia returului. Prevederile de mai sus nu se refera la ambalajul original al produselor ci la orice ambalaj care conform standardelor de curierat precizate pe pagina curier sunt in masura sa protejeze produsele in functie de specificul lor (material, dimensiuni etc).

5.22 Pentru orice problema legata de o comanda, care nu poate fi rezolvata prin e-mail sau cu persoana din cadrul departamentului Call Center, se poate lua legătura pentru o conciliere internă gratuită cu Roxana Scarlat, support@mezoni.ro.

6. CONFIDENTIALITATE

6.1. Mezoni va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.

6.2. Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

6.3. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului. Mezoni nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

7. COMUNICARI COMERCIALE

Prin abonarea la newsletter-ul nostru, vă exprimați acordul pentru primirea de comunicări comerciale și mesaje de marketing prin e-mail și SMS. Aceste comunicări vor conține informații despre produsele, serviciile și promoțiile noastre. Vă puteți dezabona în orice moment utilizând linkul de dezabonare inclus în fiecare e-mail sau urmând instrucțiunile primite prin SMS.

7.1. Cumparatorul/Utilizatorul/Clientul isi poate modifica in orice moment optiunea cu privire la acordul dat Vanzatorului pentru Comunicarile Comerciale continand informatii generale si tematice inclusiv informatii cu privire la oferte sau promotii, dupa cum urmeaza:

7.1.1. prin modificarea setarilor din Cont la sectiunea “Abonarile mele”;

7.1.2. prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in Comunicarile Comerciale primite de la Vanzator;

7.1.3. prin contactarea Vanzatorului pe e-mail la contact@mezoni.ro.

7.2. De asemenea, pentru imbunatatirea ofertei de Bunuri si Servicii si a experientei de cumparare, vom folosi datele dvs. pentru efectuarea de cercetari de piata si sondaje de opinie. Informatiile obtinute in urma acestor cercetari de piata si a sondajelor de opinie nu vor fi utilizate in scopuri publicitare ci doar in cele mentionate mai sus. Raspunsurile dvs. la cercetarile de piata si sondajele de opinie nu vor fi asociate cu identitatea dvs. si nici transmise catre terti si nici nu vor fi publicate. Puteti obiecta la utilizarea datelor in scopuri de cercetare de piata si sondaje de opinie in orice moment, prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesaj sau prin contactarea Vanzatorului la adresa contact@mezoni.ro.

8. FACTURARE – PLATA

8.1. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Client/Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Clientului/Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

8.2. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute pe Site, precum si pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau.

8.3. Plata Comenzii realizate prin intermediul Site-ului se poate face online:

  • cu cardul de debit
  • in rate, in parteneriat cu Banca Transilvania, Alpha Bank - pana la 12 rate
  • in 4 rate fara dobanda, pentru cumparaturi pana la 2000 lei sau intre 6 si 60 de rate cu dobanda, pentru cumparaturi peste 2000 lei, in parteneriat cu TBI Bank - vezi detalii complete
  • plata la 30 de zile de la achizitie in parteneriat cu PayPo - vezi detalii complete
  • prin transfer bancar
  • in numerar la livrare prin serviciul de curierat, contra unei taxe suplimentare de 9.99 lei inclusa in valoarea transportului pentru fiecare livrare
  • Pentru comenzile cu valoare mai mare de 2000 de lei, plata se poate realiza doar online, cu cardul sau transfer bancar pentru persoane fizice. Pentru persoane juridice, plata pentru comenzile cu valoare mai mare de 1000 lei se poate realiza doar online, cu cardul sau transfer bancar.

8.4. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.

8.5. Prin aceasta modalitate de comunicare Cumparatorul, accesand Contul sau, va detine o evidenta a facturilor emise de Mezoni, putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste.

8.6. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre Vanzator in Contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.

8.7. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.

8.8. Datele cardului de plata ale Utilizatorului/ Cumparatorului nu vor fi accesibile Vanzatorului si nici nu vor fi stocate de catre de Vanzator sau de catre procesatorul de plati integrat in Site, ci doar de catre institutia de autorizare a Tranzactiei sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate Utilizatorul/ Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.

Entitatea autorizata sa presteze servicii de stocare a datelor de card este EUROPAYMENT SERVICES SRL, societate constituita si care functioneaza conform legislatiei din Romania, inregistrata la Registrul Comertului sub J40/9950/2006 si cod unic RO18773866, având sediul social situat in Str. Ion Câmpineanu, nr 11, Bl. Union, etaj 8, camera 803, Sector 1, București, 010031, România.

8.9. In anumite cazuri, pentru mentinerea securitatii Tranzactiilor, la inregistrarea Comenzii, Cumparatorului i se va solicita sa autorizeze plata prin reintroducerea parolei aferente Contului sau utilizarea amprentei digitale in cazul terminalelor mobile care au aceasta facilitate.

8.10. Pentru motive de securitate a Tranzactiilor Utilizatorul/ Cumparatorul este sfatuit sa nu ramana logat pe Site si sa nu seteze optiunea de logare automata pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces in cont nu este permisa si se recomanda folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: sa contina cel putin opt caractere, incluzand litere mari, litere mici, cifre si caractere speciale).

8.11. Vanzatorul nu solicita Clientilor/Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/ etc) informatii referitoare la date confidentiale, conturi/carduri bancare sau parole personale.

8.12. Clientul / Membrul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale.

8.13. Vanzatorul declina orice responsabilitate, in situatia in care un Client/Utilizator ar fi/este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele Vanzatorului.

8.14. Voucherul reprezinta un anumit numar de credite cu titlul de cheltuiala deductibila de marketing (cu paritatea 1 credit = 1 RON) oferit de catre Vanzator si poate fi folosit de Client/Cumparator la achizitionarea Bunurilor si/sau Serviciilor de pe Site astfel:

8.14.1. Voucherul promotional este oferit in scopul fidelizarii Clientului/Consumatorului si pentru alte activitati de marketing. Este intotdeauna insotit de un Regulament al Campaniei in care se specifica valabilitatea si conditiile de acordare ale creditelor pe care Clientul/Constumatorul le primeste in cont. Voucherul promotional este nominal pe fiecare Cont de Utilizator al Clientilor/Cumparatorilor, nu este transmisibil si valoarea acestuia nu poate fi convertita in bani. Clientului/Cumparatorului i se atribuie un cod unic pe Contul sau pe care il poate valorifica doar prin introducerea lui in campul dedicat inainte de finalizarea comenzii;

8.14.2. Voucherul comercial este oferit cu acceptul Clientului/Consumatorului in conditiile articolelor 5.4. si 5.7., are o perioada de valabilitate de 3 luni si nu este transmisibil. Clientului/Cumparatorului i se atribuie un cod unic pe Contul sau pe care il poate valorifica doar prin introducerea lui in campul dedicat inainte de finalizarea comenzii.

8.15. Clientul/Cumparatorul nu poate solicita restituirea contravalorii voucherelor promotionale si comerciale in bani.

8.16. Vanzatorul poate modifica mecanismul acordarii Voucherelor unilateral, fara ca Utilizatorul/Clientul/Cumparatorul sa poata cere daune sau interese pentru nealocarea sau anularea Voucherelor.

8.17 Voucherele nu se pot cumula intre ele.

9. LIVRAREA BUNURILOR

9.1. Dupa inregistrarea Comenzii, Clientul/Cumparatorul va primi un mail de instiintare in fiecare pas al stadiului livrarii Comenzii sale sau va putea urmari acest stadiu din Contul de Client.

9.2. Perioada de livrare a fiecarei Comenzi este specificata in momentul plasarii Comenzii si se calculeaza pe baza duratei transportului Bunurilor de la furnizor catre depozitul Vanzatorului sau perioada de productie a Bunurilor, durata de procesare a Comenzii in depozitul Vanzatorului si durata de procesare si livrare prin serviciului de curierat, tinandu-se cont de numarul de zile lucratoare din luna. Livrarea se va face, de regula, in interiorul perioadei de livrare specificata in Comanda. Clientul/Cumparatorul are acces la vizualizarea stadiului acestei livrari si este anuntat prin e-mail si pe Cont care este statusul Comenzii sale.

In conditiile in care livrarea Comenzii va depasi termenul comunicat in momentul plasarii Comenzii, Vanzatorul are obligatia sa anunte Clientul/Cumparatorul exclusiv prin e-mail, la adresa de e-mail specificata in Cont si Clientul/Cumparatorul poate alege fie sa renunte la o parte din Bunurile din Comanda sau la toata Comanda, fie sa accepte noul termen de livrare. Comunicarea acestor raspunsuri se va face exclusiv in scris pe e-mail, la adresa contact@mezoni.ro. Daca Clientul/Cumparatorul decide sa renunte la o parte din Bunurile din Comanda sau la toata Comanda si plata a fost efectuata in avans, Vanzatorul are obligatia conform legii sa transfere contravaloarea platita in termen de maxim 14 zile lucratoare de la data la care Clientul/Cumparatorul si-a exprimat dorinta de renuntare la Contract sau il va recompensa pe Client/Cumparator prin oferirea unui Voucher in valoarea sumei achitate. Acest voucher poate fi folosit pentru achizitionarea Bunurilor si/sau Serviciilor de pe Site conform prevederilor art. 8.14 si 8.15.

9.3. Livrarea Bunurilor se realizeaza exclusiv prin curier, pe teritoriul Romaniei si Vanzatorului ii revine dreptul de a decide ce companie de curierat va fi folosita pentru livrarea fiecarui colet in parte, fara ca Clientul/Cumparatorul sa isi poata exprima preferinta sau sa solicite daune-interese cauzate de acest fapt.

9.4. Taxa de livrare este de 22 (douazeci si doi) lei (inclusiv TVA) pe intreg teritoriul Romaniei si include doar serviciul de livrare pana in fata cladirii de la locatia specificata de Client/Cumparator in Comanda. Acest serviciu nu include si manipularea Bunurilor pana la usa Clientului/Cumparatorului sau montarea Bunurilor. Pentru comenzile cu plata in numerar la livrare, se adauga o taxa suplimentara de 6 (sase) lei (inclusiv TVA). Pentru produsele supradimensionate din categoriile Canapele, Mobiler Living si Dormitor, Mobilier Gradina se percepe o taxa de livrare de 129 lei pentru fiecare produs comandat.

Taxa de livrare locker este de 11.99 lei.

9.5. In cazul in care Clientul/Cumparatorul adauga in Comanda sa Bunuri cu date de livrare diferite, acestea se vor livra separat, in functie de disponibilitatea produselor afisata pe site in momentul plasarii comenzii, neexistand posibilitatea cumularii comenzii intr-o singura livrare. In aceste situatii, costul transportului se calculeaza astfel:

  • 22 lei (inclusiv TVA) pentru prima expeditie rezultat de pe urma comenzii
  • 22 lei (inclusiv TVA) pentru fiecare expeditie suplimentara rezultata de pe urma comenzii (a doua, a treia s.a.m.d.)

9.6. Pentru localitati in afara retelei de curierat (Vezi aici lista Localitati-extracharge), livrarea se face contra unei taxe suplimentare de 22 lei (inclusiv TVA) pentru localitatile din lista de mai sus, indiferent de categoria din care face parte Bunul sau de valoarea comenzii.

9.7. Pentru a asigura integritatea produselor mici si fragile si pentru a reduce perioada de livrare, Vanzatorul poate decide sa foloseasca sistemul de MultiColet: o comanda este trimisa cu mai multe expeditii separate (in zile separate). Clientul/Cumparatorul poate verifica numarul de expeditii al unei comenzi si statusul acestora in sectiunea Contul meu de pe Site. Vanzatorul nu garanteaza in niciun fel ca o comanda este transmisa intr-o singura expeditie si nici nu solicita taxe suplimentare pentru livrarea in doua expeditii daca decizia a fost luata de catre Vanzator. Modul de impachetare si livrare este la libera alegere a Vanzatorului, cu respectarea obligatiei de livrare integrala a produselor in perioada asumata.  

10. GARANTII

10.1. Toate Bunurile comercializate de catre Vanzator, cu exceptia Bunurilor unde se specifica expres acest aspect, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi (exceptie fac Bunurile unde se specifica expres acest aspect), in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

10.2. Vanzatorul respecta prevederile de garantie conform legislatiei romanesti in vigoare. Detalii clare legate de aceste garantii sunt date de catre Specificatiile Bunurilor si niciun membru nu poate solicita o garantie extinsa, mai mult decat cea mentionata. Garantia se aplica conditiilor normale de utilizare si este valabila numai pentru produsele achizitionate si platite de Client/Cumparator de pe Site. Produsele beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor OUG 140/2021, astfel cum aceasta a transpus Directiva 1999/44/CE privind vanzarea de bunuri de consum si garantiile conexe sau daca in prezentarea produsului este precizat un termen extins de garantie se aplica termenul mai lung. Raspunderea Vanzatorului, conform OUG 140/2021, este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului. Garantia presupune rambursarea valorii sau repararea sau inlocuirea Bunurilor defecte si/sau neconforme pentru care Clientul notifica Vanzatorul in scris in termenul legal. Clientul/Cumparatorul are dreptul de a alege una din aceste solutii, cu conditia ca aceasta alegere sa nu se dovedeasca imposibila sau disproportional de costisitoare pentru Vanzator. Bunurile neconforme redevin proprietatea Vanzatorului. Clientul/Cumparatorul nu este indreptatit la despagubiri sau penalitati pentru Bunurile neconforme si prin plasarea Comenzii declara ca accepta solutia Vanzatorului de aplicare a garantiei in cazul lipsei de conformitate.

10.3. Detalii clare despre trasaturile caracteristice ale fiecarui produs sunt furnizate pe Site. Informatii cu privire la termenii si conditiile de garantie acordate de Vanzator si instructiunile de utilizare generale a diferitelor tipuri de produse pot fi predate Clientului/Cumparatorului ca document in format digital, disponibile in Cont sau cerute prin adresa prin e-mail. Daca aceste informatii nu au parvenit Clientului/Cumparatorului acesta le poate obtine oricand prin solicitare telefonica sau e-mail catre contact@mezoni.ro.

11. TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR

11.1. Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Clientului/Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).

12. RASPUNDERE

12.1. Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

12.2. Prin crearea si utilizarea Contului, Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.

12.3. Clientul/Cumparatorul se obliga sa monitorizeze permanent Documentul care poate fi actualizat, modificat si completat. In cazul unor neintelegeri se aplica Termenele si conditiile valabile la momentul comenzii si notificarii acestuia in scris catre Vanzator.

13. FOLOSIREA COOKIE-URILOR

13.1. Politica de utilizare cookie-uri si tehnologii similare

Aceasta politica se refera la cookie-urile si la tehnologiile similare folosite, dupa caz, in website-urile si aplicatiile operate de S.C. Super Ball S.R.L. cu sediul social in Ortisoara, nr. 282B, jud. Timis, cod postal 307305, (denumita in continuare Mezoni).

Cookie-urile sunt folosite pentru urmatoarele scopuri:

  • de functionare a site-ului,
  • de analiza a comportamentului vizitatorilor site-ului,
  • pentru publicitate.

Aceasta politica se completeaza cu politica de prelucrare a datelor cu caracter personal cu privire la protectia datelor personale. Protectia corespunzatoare a datelor cu caracter personal este un obiectiv important pentru Mezoni si dorinta noastra este sa fim cat mai clari si transparenti. Pentru orice intrebare, va rugam sa ne contactati la privacy@mezoni.ro.

13.2. Ce sunt cookie-urile?

Cookie-ul este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de catre terminalul utilizatorului catre un server Mezoni sau catre un server al unei terte parti.

13.3. La ce sunt folosite cookie-urile?

Aceste fisiere fac posibila in principal recunoasterea terminalului utilizatorului si prezentarea continutului intr-un mod relevant, adaptat preferintelor utilizatorului.

Cookie-urile asigura utilizatorilor o experienta placuta de navigare si sustin eforturile Mezoni pentru a oferi servicii mai adaptate utilizatorilor, ex: – preferintele in materie de confidentialitate online, cosul de cumparaturi sau publicitate relevanta. De asemenea, sunt utilizate in pregatirea unor statistici anonime agregate care ne ajuta sa intelegem cum un utilizator beneficiaza de paginile noastre de internet, permitându-ne imbunatatirea structurii si continutului lor, fara a permite identificarea personala a utilizatorului.

13.4. Ce cookie-uri folosim?

Folosim doua tipuri de cookie-uri: per sesiune si fixe. Cookie-urile per sesiune sunt fisiere temporare ce ramân in terminalul utilizatorului pâna la terminarea sesiunii sau inchiderea aplicatiei. Cookie-urile fixe ramân pe terminalul utilizatorului pe o perioada determinata de parametrii cookie-ului sau pâna sunt sterse manual de utilizator.

13.5. Cum sunt folosite cookie-urile de catre acest site?

O vizita pe acest site poate plasa urmatoarele tipuri de cookie-uri:

  • cookie-uri strict necesare pentru functionarea site-ului
  • cookie-uri de analiza
  • cookie-uri pentru publicitate

Cookie-urile si/sau tehnologiile similare strict necesare sunt esentiale pentru buna functionare a site-ului, fiind setate pe dispozitivul dumneavoastra la accesarea site-ului sau in urma actiunilor efectuate in site, dupa caz. Puteti seta browser-ul dumneavoastra pentru a bloca cookie-urile, insa in acest caz anumite sectiuni ale site-ului nu vor functiona corect.

Celelalte categorii de cookie-uri au rolul indicat la articolul 14.11.

13.6. Contin cookie-urile sau tehnologiile similare date personale?

Cookie-urile sau tehnologiile similare in sine nu solicita informatii cu caracter personal pentru a putea fi utilizate si, in multe cazuri, nici nu identifica personal utilizatorii de internet. Exista insa situatii când datele personale pot fi colectate prin utilizarea cookie-urilor pentru a facilita anumite functionalitati pentru utilizator sau pentru a oferi utilizatorului o experienta mai adaptata preferintelor sale. Astfel de date sunt criptate intr-un mod care face imposibil accesul persoanelor neautorizate la ele.

Ce sunt tehnologiile similare?
Exista alte tehnologii care pot fi utilizate in aceleasi scopuri precum cookie-urile. Mezoni utilizeaza ca tehnologie similara Local Storage.

13.7. Blocare cookie-uri

In cazul in care doriti sa blocati cookie-urile, unele functionalitati ale site-ului vor fi oprite, iar acest lucru poate genera anumite disfunctionalitati sau erori in folosirea site-ului nostru. De exemplu, blocarea cookie-urilor va poate impiedica sa:

  • cumparati online
  • va autentificati in Contul dumneavoastra

In cazul in care esti de acord cu aceste limitari si doresti sa blochezi cookie-urile, urmeaza instructiunile de mai jos:

Cele mai multe browsere sunt setate implicit sa accepte cookie-uri, dar aveti posibilitatea sa modificati setarile pentru a bloca unele sau toate cookie-urile.

Alege browser-ul tau din lista de mai jos pentru a afisa instructiunile pe care trebuie sa le parcurgeti dupa deschiderea browser-ului.

Link-urile de mai sus nu apartin unor site-uri Mezoni si Mezoni nu este responsabil de continutul acestora.

13.8. Administrarea preferintelor cu privire la plasarea de cookie-uri

In general, o aplicatie folosita pentru accesarea paginilor web permite salvarea cookie-urilor si/sau a tehnologiilor similare pe terminal in mod implicit. Acestea sunt stocate pe perioade descrise in tabelul de la articolul 17.11. Aceste setari pot fi schimbate in asa fel incât administrarea automata a cookie-urilor sa fie blocata de browser-ul web sau utilizatorul sa fie informat de fiecare data când cookie-uri sunt trimise catre terminalul sau.

Informatii detaliate despre posibilitatile si modurile de administrare a cookie-urilor pot fi gasite in zona de setari a aplicatiei (browser-ului web). Limitarea folosirii cookie-urilor poate afecta anumite functionalitati ale website-ului.

13.9. De ce sunt cookie-urile si/sau tehnologiile similare importante pentru Internet?

Cookie-urile si/sau tehnologiile similare reprezinta un punct central al functionarii eficiente a Internetului, ajutând la generarea unei experiente de navigare prietenoase si adaptate preferintelor si intereselor fiecarui utilizator. Refuzarea sau dezactivarea cookie-urilor poate face unele site-uri sau parti ale site-urilor imposibil de folosit.

Dezactivarea cookie-urilor nu inseamna ca nu veti mai primi, cu respectarea legislatiei, publicitate online – ci doar ca aceasta nu va mai putea tine cont de preferintele si interesele dvs., evidentiate prin comportamentul de navigare.

Exemple de intrebuintari importante ale cookie-urilor (care nu necesita autentificarea unui utilizator prin intermediul unui cont):

  • Continut si servicii adaptate preferintelor utilizatorului – categorii de produse si servicii.
  • Oferte adaptate intereselor utilizatorilor.
  • Retinerea parolelor.
  • Retinerea filtrelor de protectie a copiilor privind continutul pe Internet (optiuni family mode, functii de safe search).
  • Limitarea frecventei de difuzare a reclamelor – limitarea numarului de afisari a unei reclame pentru un anumit utilizator pe un site.
  • Furnizarea de publicitate relevanta pentru utilizator.
  • Masurarea, optimizarea si adaptarea caracteristicilor de analiza – cum ar fi confirmarea unui anumit nivel de trafic pe un website, ce tip de continut este vizualizat si modul cum un utilizator ajunge pe un website (ex: prin motoare de cautare, direct, din alte website-uri etc.). Website-urile deruleaza aceste analize privitoare la utilizarea lor pentru a-si imbunatati serviciile in beneficiul Utilizatorilor.

13.10. Securitate si aspecte legate de confidentialitate

In general, browserele au integrate setari de confidentialitate care furnizeaza diferite niveluri de acceptare a cookie-urilor, perioada de valabilitate si stergere automata dupa ce utilizatorul a vizitat un anumit site.

Alte aspecte de securitate legate de cookie-uri:

  • Particularizarea setarilor browserului in ceea ce priveste cookie-urile pentru a reflecta un nivel confortabil pentru dumneavoastra al securitatii utilizarii cookie-urilor.
  • Daca sunteti singura persoana care utilizeaza computerul, puteti seta, daca doriti, termene lungi de expirare pentru stocarea istoricului de navigare si a datelor personale de acces.
  • Daca impartiti accesul la calculator, puteti lua in considerare setarea browserului pentru a sterge datele individuale de navigare de fiecare data când inchideti browserul. Aceasta este o varianta de a accesa site-urile care plaseaza cookie-uri si de a sterge orice informatie de vizitare la inchiderea sesiunii de navigare.

13.11. Linkuri si informatii suplimentare utile

Daca doriti sa aflati mai multe informatii despre cookie-uri si la ce sunt utilizate, recomandam urmatoarele linkuri:

Tabelul de mai jos descrie fiecare cookie utilizat pe website, inclusiv rolul acestuia. Nu vom utiliza aceste cookie-uri in alte moduri decât cele indicate in prezenta Politica de utilizare cookie-uri.

14. FORTA MAJORA

14.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

14.2.  Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

15. LITIGII

15.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc. a Site-ului si/sau al oricarui Continut trimis de catre Vanzator Clientului/Utilizatorului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), Clientul/Utilizatorul se declara de acord cu prevederile prezentului Document.

15.2. Orice disputa cu referire la prezentele Termene si Conditii care ar putea sa apara intre Client/ Utilizator si Vanzator se va rezolva pe cale amiabila.

15.3. Orice disputa, de orice fel, care ar putea sa apara intre Client/ Utilizator si Vanzator sau partenerii sai, se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre instanta competenta, conform prevederilor legale aplicabile.

15.4. Avand in vedere dispozitiile Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind solutionarea online a litigiilor in materie de consum si de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 si a Directivei 2009/22/CE, Vanzatorul ofera Membrului/Clientului posibilitatea de a opta pentru solutionarea pe cale extrajudiciara a eventualelor litigii, prin utilizarea platformei europene de solutionare online a litigiilor (platforma SOL), instrument digital creat de Comisia Europeana pentru a facilita solutionarea independenta, impartiala, transparenta, eficace, rapida si echitabila, pe cale extrajudiciara, a litigiilor care privesc obligatiile contractuale rezultate din contractele de vanzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care isi are resedinta in Uniune si un comerciant stabilit in Uniune . In acest sens se poate utiliza urmatorul link catre platforma SOL: ODR.

15.5. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

15.6. Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana. Legea aplicabila – Jurisdictia Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Vanzator si Clientii/Cumparatorii se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.

16. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

16.1. Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Vanzator si Utilizatori /Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Judetul Timis.

17. INFORMATII PRIVIND DEEE

17.1. Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate separat.

Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 – referitoare la protectia mediului si O.U.G. 5/2015 privind deseurile de echipamente electrice si electronice, Clientii/Cumparatorii vor avea in vedere urmatoarele:

17.1.1. Clientii/Cumparatorii au obligatia de a nu elimina deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) ca deseuri municipale nesortate si de a colecta separat aceste DEEE;

17.1.2. colectarea acestor deseuri (DEEE) se va efectua prin serviciul public de colectare a DEE, direct de catre Vanzator si prin centre de colectare organizate de operatori economici autorizati pentru colectarea DEEE;

17.2. Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu o cruce, ca in imaginea alaturata.

Vezi aici Simbol DEEE

17.3. Aceasta pictograma indica faptul ca DEEE nu trebuie amestecate cu deseuri menajere si ca acestea fac obiectul unei colectari separate.

18. CONTINUT GENERAT DE UTILIZATORI. RAPORTARI CONTINUT ILEGAL

18.1. Utilizatorii înregistrați pe site-ul nostru au posibilitatea să posteze comentarii, opinii, sugestii, idei, atât timp cât conținutul acestora nu este ilegal, nu încalcă dreptul la intimitate sau legea cu privire la protejarea proprietății intelectuale, nu conține viruși informatici, nu instigă la ură sau intoleranță pe motive etnice, religioase, rasiale, de orientale sexuală. Acestea sunt moderate în prealabil atât în mod automat, cât și manual.

 

18.2. Moderarea automată se realizează prin folosirea mijloacelor automatizate în procesul decizional, având la baza regula de publicare a unui review de minimum trei stele. Moderarea manuală se realizează în cazul comentariilor și a review-urilor sub trei stele și presupune publicarea pe site a acestora cu exceptia  conținutului ilegal, care nu se referă la subiectul discuției sau care încalcă ori aduce atingere oricărui drept. Întreaga responsabilitate, cu privire la materialele postate, aparține în totalitate utilizatorilor care postează aceste materialele, iar magazinul nostru doar le găzduiește în mod gratuit. Mezoni nu este responsabil și nu iși asumă responsabilitatea pentru nici un material postat de către utilizatorii site-ului nostru.

 

18.3. Conform Regulamentului UE 2022/2065 – Actul privind serviciile digitale / Digital Services Act (DSA) aveți dreptul să ne raportați orice conținut ilegal găzduit pe site-urile noastre pus de utilizatori. Punctul de contact conform art 11 și 12 din acest Regulament – pentru autorități și destinatari -, ca și mecanismul de notificare și acțiune conform art 16 este adresa de email privacy@mezoni.ro. Pentru a putea primi un răspuns adecvat, cererea dvs. conform art. 16 din Regulamentul UE DSA trebuie să conțină cumulativ cel puțin elemente obligatorii din Regulament.

19. DISPOZITII FINALE

19.1. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice continut fara notificare prealabila a Utilizatorului/Clientului.

19.2. In limita prevederilor Termene si Conditii, Vanzatorul nu va putea fi facut responsabil pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul Site-ului.

19.3. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.

19.4. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a selecta clientii site-ului.

Top